View unanswered posts | View active topics It is currently Sat Oct 25, 2014 12:12 pm




Reply to topic  [ 1881 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 95  Next
 Your birthday! 
Author Message
Revolutionary
Revolutionary
User avatar

Joined: Fri Aug 13, 2004 4:02 pm
Posts: 5275
Location: NJ
Age: 0
Post 
Today is my birthday!!!!!!!!! :happybday:

Im 13 today!!!!!!!!!

_________________
"When it's my last day, then it's my last day
But until that day, you can't take away
How they scream my name, how I pimp this game
Critically acclaimed, until my last day
"
Image


Mon Aug 30, 2004 2:39 pm
Profile
Forum Veteran
Forum Veteran
User avatar

Joined: Sun Aug 29, 2004 11:04 am
Posts: 326
Location: England
Post haha i LOVE my birthday!
HAHA I LOVE MY BIRTHDAY... JUNE 25TH, 6 MONTHS BETWEEN IT AND XMAS! HAHA I THINK IM REAL LUCKY (GO ME) HAHA...OK, ITS NOT THAT GOOD, BUT HEY... ooh sorry bout the caps lock

_________________
Good Charlotte rock

JenNi
JenniRosspunkgal@hotmail.com plz add me

www.freewebs.com/sims2megasite wikid site

http://www.goodcharlotterocks.com/ kewl site


Tue Aug 31, 2004 6:10 pm
Profile
Simmer
Simmer
User avatar

Joined: Tue Jul 27, 2004 2:32 pm
Posts: 79
Location: The Netherlands
Post 
My birthday is june 15th :party: :bouncy: :spin:


Tue Aug 31, 2004 7:08 pm
Profile
Beyond Devoted
Beyond Devoted
User avatar

Joined: Wed Jul 07, 2004 11:24 am
Posts: 932
Location: California Republic
Post 
Nobody remembered my birthday? :indifferent:

In other words, I'm 18 today.


Thu Sep 02, 2004 2:50 am
Profile
Gotta Love Me
Gotta Love Me
User avatar

Joined: Sun Aug 29, 2004 5:18 pm
Posts: 5428
Location: In Dr. Frankenfurter's Mansion
Post 
:evilpoke:


Last edited by Ultraviolet on Sun Dec 04, 2011 4:07 pm, edited 2 times in total.



Thu Sep 02, 2004 5:38 pm
Profile WWW
Simmer
Simmer
User avatar

Joined: Thu Sep 02, 2004 2:23 am
Posts: 75
Location: USA
Post 
Mine is December 26, 1988. I don't think it's coming anytime soon. :( Just wanted to post it!


Fri Sep 03, 2004 1:31 am
Profile
Sims Addict
Sims Addict
User avatar

Joined: Sun Aug 22, 2004 12:32 am
Posts: 177
Location: Sydney the best city on earth
Post 
mines in 20 days :bouncy:
september 23 yay (its the 3rd here not the 2nd" ill be 18 and i would just like to say hahah to you guys in america :D
because i dont have to be 21 :laughing2:
cya
(the 23rd is the release date for the sims in australia so even better)


Fri Sep 03, 2004 2:28 am
Profile
Well-Known Sim
Well-Known Sim

Joined: Sat Sep 04, 2004 4:06 am
Posts: 275
Post 
haha my birthday is the ship date of the sims 2 :D :D !!!


Tue Sep 07, 2004 3:48 am
Profile
Sim God
Sim God
User avatar

Joined: Sun Aug 22, 2004 8:23 pm
Posts: 2558
Post 
Mine is on the 22nd of Sep. so it's near...hmmm...i guess i won't do a party and won't even let anyone notice, i will just play the sims 2, ALONE! HAHAHA! :laughing2:


Mr.Heat

_________________
N.


Tue Sep 07, 2004 7:51 pm
Profile ICQ
Forum Veteran
Forum Veteran
User avatar

Joined: Sun Aug 29, 2004 11:04 am
Posts: 326
Location: England
Post 
haha my birthdays june 25th, i really like it bein then cuz its exactly 6 months between it and xmas! lol next year im havin a joint disco wiv cat (she goes on the gestbook on this site) and we're invitin 100's of ppl! haha :laughing2:

_________________
Good Charlotte rock

JenNi
JenniRosspunkgal@hotmail.com plz add me

www.freewebs.com/sims2megasite wikid site

http://www.goodcharlotterocks.com/ kewl site


Tue Sep 07, 2004 8:25 pm
Profile
Roomie
Roomie
User avatar

Joined: Sun Aug 15, 2004 3:47 am
Posts: 70
Location: In my room.. O.o
Post 
my birthday is October 23rd, one month from now! :party: :party: :party: :D

_________________
ImageImageImage


Tue Sep 07, 2004 8:51 pm
Profile
Beyond Devoted
Beyond Devoted
User avatar

Joined: Wed Jul 14, 2004 9:09 pm
Posts: 811
Location: Maryland
Age: 21
Gender: Female
Post 
my b-day is in 9-days :party: :party: :party: whoo hoo

_________________
ImageImageImageImage


Last edited by SweetCinna25 on Fri Sep 10, 2004 6:45 pm, edited 1 time in total.



Tue Sep 07, 2004 11:24 pm
Profile
Roomie
Roomie

Joined: Mon Sep 06, 2004 3:28 am
Posts: 51
Location: Some where in Maine
Post 
My Birthday is Oct 29 :smile:

_________________
If your wondering what n1rgs means...I was a Ham Radio Operator..My real name is Bob


Wed Sep 08, 2004 10:00 pm
Profile YIM
Forum Veteran
Forum Veteran
User avatar

Joined: Tue Aug 31, 2004 6:57 pm
Posts: 483
Location: Canada
Post 
My Birthday is on December 26th. 3 more months! :party:

_________________
Image


Wed Sep 08, 2004 11:18 pm
Profile YIM WWW
Sim Goddess
Sim Goddess
User avatar

Joined: Mon Aug 30, 2004 4:09 pm
Posts: 1239
Location: Cupboard under the Stairs, Number 4 Privet Drive
Name: Jan
Age: 32
Post 
Mine's June 29th and I turned 24! I feel so old!!! :indifferent: :spin:

_________________
http://www.thesims3.ea.com/mypage/SimsRMyLife
Check out my Uploads!!

Image


Thu Sep 09, 2004 2:59 am
Profile YIM WWW
Well-Known Sim
Well-Known Sim
User avatar

Joined: Tue Apr 13, 2004 11:30 am
Posts: 296
Location: Brisbane, Australia
Post 
There is...

One month, two days, 2 hours, 54 minutes and 47..46..45 seconds until my birthday. :bouncy:

Thanks to MikeInside's countdown program! :D (Yes, don't worry, I don't figure out the time until my birthday down to the second :laughing2: )



Yay!! 100 posts for me!!! :D

_________________
ImageImageImage
http://www.maestoso.com.au/


Sat Sep 11, 2004 12:07 pm
Profile WWW
Forum Veteran
Forum Veteran
User avatar

Joined: Tue Aug 17, 2004 10:18 am
Posts: 327
Location: Belgium
Age: 0
Post 
:bouncy: tomorrow is my 15th birthday :D


*partyy* :party:


Sat Sep 11, 2004 7:57 pm
Profile
Friendly Neighbour
Friendly Neighbour
User avatar

Joined: Sat Sep 11, 2004 5:59 pm
Posts: 32
Location: California and lovin it
Post 
My birthday is Oct. 3rd.Im so excited.TS2 is an early gift. :D


Sat Sep 11, 2004 9:11 pm
Profile
Forum Veteran
Forum Veteran
User avatar

Joined: Mon Aug 23, 2004 2:45 am
Posts: 436
Location: The Netherlands
Post whoeiii
My one is on december 17th :spin:

_________________
Image
* Believe in what you're doing *


Sun Sep 12, 2004 9:05 am
Profile
Sim Goddess
Sim Goddess

Joined: Sat Mar 06, 2004 5:32 pm
Posts: 1615
Location: south africa
Post 
thesimsrule2612 wrote:
My Birthday is on December 26th. 3 more months! :party:


My birthday is on December 27th! :party: We technically celebrate together. That's pretty cool. :laughing2:

_________________
ImageImageImage


Mon Sep 13, 2004 6:42 pm
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 1881 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 95  Next

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.